Esi- ja tagasilla reguleerimine

Sildade reguleerimist vajab varem või hiljem iga auto. Tavaliselt pöörduvad autoomanikud teenindusse sildade reguleerimiseks mitmel põhjusel. Enamlevinud põhjused miks soovitakse autol sildasid reguleerida on järgmised:

  1. Rehvid on kulunud ebaühtlaselt
  2. Auto kaldub kõrvale sõidutrajektoorilt
  3. Kurvidest välja sõites tuleb rool tagasi raskelt "null" asendisse
  4. Rool on keerates "tundlik" 
  5. Otse sõites on rool viltu
  6. Auto otsib teed

Tavaliselt on eelpool kirjeldatud vead tingitud veermiku ja rooliosade kulumisest või purunemisest. Seega tuleb kõigepealt veermik ja roolisüsteem remontida, kulunud ja purunenud detailid vahetada. Peale uute detailide paigaldamist on võimalik reguleerida sõiduki esisild või esi- ja tagasild. ABC Autoteenindus OÜ soovitab vähemalt üks kord aastas teostada sõidukil veermiku kontroll. Veermiku kontrollis teostatavaga on võimalik tutvuda siin.

Sildade reguleerimisel reguleeritakse sõidukitel rataste kokkujooksu C, külgkallet A ja pikikallet B (pikikallet nimetatakse sageli ka "caster").

 

ABC Autoteenindus OÜ kasutab autode esi- ja tagasilla geomeetria reguleerimiseks kaasaaegset 3D tehnoloogial põhineval ja arvutiga varustatud sildade reguleerimse stendi SnapOn Visualiner 3D Lite. Seadme arvuti sisaldab andmebaasi rohkem kui 20.000-le autole mis on viimase 25 aasta jooksul toodetud. 3D tehnoloogia võimaldab kõrge täpsusega reguleerida kõige keerulisema veermiku ehitusega sõidukite veermiku geomeetria täpselt sõidukitootja etteantud parameetrite järgi.

Esisilla regulerimisel kontrollitakse ABC Autoteenindus OÜ-s alati eelnevalt enne reguleerimist sõiduki veermik. Veermiku korrasolekul on võimalik sillad reguleerida.

Sildade reguleerimise hindadega saab tutvuda siin